Na czym polega testowanie urządzeń BaByliss?
Na mybabyliss.pl możesz otrzymać wybrane urządzenia BaByliss do testowania i przygotowywania recenzji w domowych warunkach.
- Testujesz nowości i topowe urządzenia do stylizacji włosów zupełnie za darmo.
- Pomagasz innym w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Jak dołączyć do grona testerów MyBaByliss?
Wystarczy zarejestrować się na stronie mybabyliss.pl, aby dołączyć do grona testerów. Po rejestracji zostaniesz dodana do naszej bazy i będziemy mogli proponować Ci udział w kampaniach.
Możesz także od razu zgłosić się do wybranego testu – przed wypełnieniem ankiety rekrutacyjnej zostaniesz poproszona o dołączenie do Klubu.
Im więcej informacji podasz o swoich kanałach w social mediach i blogach, tym większe masz szanse na zakwalifikowanie się do testowania urządzenia.
Konieczne będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych – to niezbędne, abyśmy mogli się z Tobą kontaktować i wysyłać produkty do testowania!Czy muszę być pełnoletnia, aby brać udział w kampaniach?
Tak, w testowaniu produktów mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie, zgodnie z regulaminem.
Czy muszę zapłacić za koszt wysyłki produktu do testowania?
Nie, koszt przesyłki pokrywa mybabyliss.pl.
Co się stanie, jeśli nie spełnię warunków zawartych w regulaminie?
Jeśli nie spełnisz warunków zawartych w regulaminie, będziesz musiała w ciągu 3 dni roboczych odesłać do nas otrzymany sprzęt.
Co zrobić, jeśli sprzęt ulegnie uszkodzeniu podczas testowania?
W przypadku uszkodzenia urządzenia prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Czy mogę testować więcej niż jedno urządzenie naraz?
Nie, możesz testować tylko jedno urządzenie naraz.
Jakie są przykładowe zadania do wykonania w ramach testowania?
Tworzenie treści wideo: Nagraj film typu „Get Ready With Me” (GRWM), w którym używasz testowanego urządzenia, i opublikuj go na swoich profilach w mediach społecznościowych.
Publikacja zdjęć: Przygotuj wysokiej jakości zdjęcia przedstawiające produkt w użyciu i udostępnij je na swoich platformach społecznościowych.
Szczegółowa recenzja: Napisz obszerną recenzję produktu na swoim blogu lub w mediach społecznościowych, opisując jego funkcje, zalety i wady.
Unboxing: Stwórz materiał wideo lub fotograficzny z rozpakowywania produktu, dzieląc się pierwszymi wrażeniami.
Tutoriale: Przygotuj instruktażowe materiały pokazujące, jak efektywnie korzystać z produktu, aby osiągnąć najlepsze rezultaty stylizacji.
Jakie produkty znajdę na mybabyliss.pl?
Na naszej stronie znajdziesz szeroki wybór produktów do stylizacji włosów marki BaByliss, w tym suszarki, suszarko-lokówki, lokówki, prostownice, falownice oraz innowacyjne urządzenia do stylizacji.
Czy produkty BaByliss są objęte gwarancją?
Tak, wszystkie produkty dostępne na mybabyliss.pl są objęte gwarancją producenta. W razie pytań skontaktuj się z BOK na stronie mybabyliss.pl, a my powiemy Ci, co masz dalej zrobić.
Jaki jest czas wysyłki produktu?
Dostawę realizujemy zazwyczaj w ciągu 24-48 godzin od momentu podpisania umowy i zaakceptowania regulaminu.
Czy mogę zrezygnować z testów?
Tak, w każdej chwili możesz zrezygnować z testów. Wówczas musisz odesłać do nas produkt w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
Co zrobić, jeśli mój produkt nie działa prawidłowo?
Sprawdź instrukcję obsługi i sekcję „Wsparcie techniczne” na naszej stronie. W przypadku dalszych trudności skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta lub zgłoś reklamację.
Czy mogę śledzić status mojego zamówienia?
Tak, po otrzymaniu maila z informacją o zaakceptowaniu zgłoszenia, możesz śledzić status swojego zgłoszenia.
Ile czasu mam na wykonanie zadań?
Czas wykonania zadań może być różny. Standardowo, zgodnie z podpisywaną umową, masz 30 dni od momentu otrzymania urządzenia na wykonanie dwóch zadań. W przypadku niektórych kampanii może być jednak krótszy – szczegóły o czasie realizacji znajdziesz wówczas w materiałach, które otrzymasz wraz z testowanym urządzeniem.
Jak skontaktować się z obsługą klienta?
Nasz zespół jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Możesz się z nami skontaktować poprzez e-mail: admin@mybabyliss.pl
Czy oferujecie kody rabatowe lub promocje?
Tak, organizujemy promocje. Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco z ofertami specjalnymi.
Jak dobrać odpowiednie urządzenie do mojego rodzaju włosów?
Na naszej stronie znajdziesz szczegółowe opisy produktów wraz z rekomendacjami dotyczącymi różnych rodzajów włosów. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta – chętnie pomożemy dobrać najlepszy produkt dla Ciebie!
Czy urządzenia BaByliss są bezpieczne dla włosów?
Tak! Produkty BaByliss zostały zaprojektowane z myślą o ochronie włosów. Posiadają zaawansowane technologie, takie jak powłoki ceramiczne, jonizację czy parowe systemy stylizacji.
Czy mogę zaprosić znajomych do testowania?
Tak, możesz polecać naszą platformę znajomym. Im więcej aktywnych użytkowników, tym więcej ciekawych kampanii możemy zorganizować!
Czy mogę edytować swoje zgłoszenie po wysłaniu?
Nie, po wysłaniu zgłoszenia nie ma możliwości edycji danych.
Czy istnieje limit zgłoszeń w danej kampanii?
Tak, liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zgłaszać się jak najszybciej.
Czy mogę wziąć udział w testach, jeśli mieszkam za granicą?
Obecnie testowanie jest dostępne wyłącznie dla osób mieszkających na terenie Polski.
Jak dbać o urządzenia do stylizacji włosów, aby służyły jak najdłużej?
Aby zapewnić długą żywotność urządzeń:- – Regularnie czyść powierzchnie grzewcze wilgotną szmatką (dotyczy prostownic)
- – Unikaj nawijania przewodu wokół urządzenia.
- – Przechowuj sprzęt w suchym miejscu, z dala od wilgoci.
- – Jeśli urządzenie ma funkcję samoczyszczenia lub wymienne filtry, korzystaj z nich zgodnie z instrukcją obsługi.
Jak mogę usunąć swoje konto na mybabyliss.pl?
Wystarczy napisać do nas wiadomość… Będzie nam bardzo smutno bez Ciebie! Wiadomość z prośbą o usunięcie konta wyślij na admin@mybabyliss.pl